2038 Titel
2038 Titel
- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
When paywall goes AWOL
the demand for open access education researchBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, February 2019[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
When short-time work works
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, July 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
When the market drives you crazy
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, August 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
When work disappears: manufacturing decline and the falling marriage-market value of young men
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, April 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Where are migrants from?
inter- vs. intra-provincial rural-urban migration in ChinaBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, September 2017[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Where does profit sharing work best?
a meta-analysis on the role of unions, culture, and valuesBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, June 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Where does the minimum wage bite hardest in California?
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, November 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Where's the teacher?
how teacher workplace segregation impedes teacher allocation in IndiaBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, February 2017[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which ladder to climb?
wages of workers by job, plant, and educationBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, September 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Whistle-blower protection
theory and experimental evidenceBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, March 2017[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who benefits from universal child care?
estimating marginal returns to early child care attendanceBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, July 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who creates stable jobs?
Evidence from BrazilBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, November 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who founds? An analysis of university and corporate startup entrepreneurs based on danish register data
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, March 2019[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who goes on disability when times are tough? The role of social costs of take-up among immigrants
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, January 2019[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who got the Brexit blues? Using a quasi-experiment to show the effect of Brexit on subjective wellbeing in the UK
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, December 2017[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who teaches the teachers? A RCT of peer-to-oeer observation and feedback in 181 schools
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, August 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who's minding the kids?
experimental evidence on the demand for child care qualityBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, November 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Why are professors "poorly paid"?
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, January 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Why do French engineers find stable jobs faster than PhDs?
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, December 2017[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Why does education reduce crime?
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, September 2018[Online Ressource]