3 Titel

zu den Filteroptionen
Suche nach: Autor / Beteiligte = Thompson, Paul N.
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    Does a day lost equal dollars saved?

    the effects of four-day school weeks on school district expenditures
    Thompson, Paul N. ; Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
    Elektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, October 2019
    [Online Ressource]
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    Effects of four-day school weeks on student achievement

    evidence from Oregon
    Thompson, Paul N. ; Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
    Elektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, March 2019
    [Online Ressource]
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    Only a matter of time?

    the role of time in school on four-day school week achievement impacts
    Thompson, Paul N. ; Ward, Jason ; Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
    Elektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, June 2021
    [Online Ressource]