6 Titel

zu den Filteroptionen
Suche nach: Autor / Beteiligte = Carcillo, Stéphane
 
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    The difficult school-to-work transition of high school dropouts

    evidence from a field experiment
    Cahuc, Pierre ; Carcillo, Stéphane ; Minea, Andreea ; Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
    Elektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, June 2017
    [Online Ressource]
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    Do hiring credits work in recessions?

    Evidence from France
    Cahuc, Pierre ; Carcillo, Stéphane ; Le Barbanchon, Thomas
    Bonn : IZA, 2014
    [Online Ressource]
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    The effectiveness of hiring credits

    Cahuc, Pierre ; Carcillo, Stéphane ; Le Barbanchon, Thomas ; Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
    Elektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, December 2017
    [Online Ressource]
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    The employment of the low-skilled youth in France

    Cahuc, Pierre ; Carcillo, Stéphane ; Zimmermann, Klaus F.
    Bonn : IZA, 2013
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    Judge bias in labor courts and firm performance

    Cahuc, Pierre ; Carcillo, Stéphane ; Patault, Bérengère ; Moreau, Flavien ; Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
    Elektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, October 2020
    [Online Ressource]
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    When correspondence studies fail to detect hiring discrimination

    Cahuc, Pierre ; Carcillo, Stéphane ; Minea, Andreea ; Valfort, Marie-Anne ; Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
    Elektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, September 2019
    [Online Ressource]