5 Treffer für Serie (Nummer) = HT015596141 oder Serie = "Discussion paper"
zu den Filteroptionen- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
The rate of return to early childhood education in Japan
estimates from the nationwide expansionAkabayashi, Hideo ; Tanaka, Ryūichi ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, April 2024[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
The rank of socioeconomic status within a class and the incidence of school bullying and school absence
Inoue, Atsushi ; Tanaka, Ryūichi ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, May 2024[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Do class closures affect students' achievements? Heterogeneous effects of students' socioeconomic backgrounds
Oikawa, Masato ; Tanaka, Ryūichi ; Bessho, Shun-ichiro ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, November 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Do teachers' college majors affect students' academic achievement in the sciences? A cross-subfields analysis with student-teacher fixed effects
Inoue, Atsushi ; Tanaka, Ryūichi ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, February 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Gender norms and women's decision to work: evidence from Japan
Rodríguez-Planas, Núria ; Tanaka, Ryūichi ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, July 2021[Online Ressource]