1658 Titel
1658 Titel
- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which former professional football players become successful professional head coaches?
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, January 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which households respond to electricity peak pricing amid high levels of electrification?
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, March 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which jobs are done from home? Evidence from the American time use survey
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, April 2020[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which ladder to climb?
decomposing life cycle wage dynamicsBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, July 2019[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which ladder to climb?
wages of workers by job, plant, and educationBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, September 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which Mexicans are white?
enumerator-assigned race in the 1930 census and the socioeconomic integration of Mexican AmericansBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, August 2023[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which occupations do unemployed workers target?
insights from online job search profilesBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, December 2023[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which polymers are "natural polymers" in the sense of the single-use plastic ban?
open letter to DG environmentUpdated version 08 October 2019, Hürth, Germany : nova-Institute, 2019[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which schools and pupils respond to educational achievement surveys?
A focus on the English PISA sampleBonn : IZA, 2014[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Whistle-blower protection
theory and experimental evidenceBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, March 2017[Online Ressource] - Das Dokument ist aus lizenzrechtlichen Gründen nur an den Service-PCs der ULB zugänglich.
Whitepaper gute Lernbegleitung
wer Kinder und Jugendliche auf ihrem Bildungsweg unterstützen kannBonn : Deutsche Telekom Stiftung, 2021[Online Ressource] - Das Dokument ist aus lizenzrechtlichen Gründen nur an den Service-PCs der ULB zugänglich.
Whitepaper Kinder- und Jugendarbeit - Partner für Bildung
Bonn : Deutsche Telekom Stiftung, 2021[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
WHO and for how long? An empirical analysis of the consumers' response to red meat warning
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, November 2020[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who are the essential and frontline workers?
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, August 2020[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who are these bond vigilantes anyway?
the political economy of sovereign debt ownership in the EurozoneKöln : Max-Planck-Institut für Gesellschaftsforschung, April 2020[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who are they talking about? Detecting mentions of social groups in political texts with supervised learning
[Bonn ; Köln] : ECONtribute, February 2024[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who bears the welfare costs of monopoly? The case of the credit card industry
Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, December 2019[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who believes in me? The effect of student-teacher demographic match on teacher expectations
Bonn : IZA, 2015[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who benefits from cooperation?
a numerical analysis of redistribution effects resulting from cooperation in European RES-E supportKöln : Institute of energy economics at the University of Cologne, January 2014[Online Ressource]