5 Titel
5 Titel
- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Credence goods markets and the informational value of new media: a natural field experiment
Bonn : Max Planck Institute for Research on Collective Goods, March 2019[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Diagnostic uncertainty and insurance coverage in credence goods markets
Bonn : Max Planck Institute for Research on Collective Goods, September 2023[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Diagnostic uncertainty and insurance coverage in credence goods markets
Bonn : Max Planck Institute for Research on Collective Goods, November 2020[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Reveal it or conceal it: on the value of second opinions in a low-entry-barriers credence goods market
Bonn : Max Planck Institute for Research on Collective Goods, May 2020[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Serving consumers in an uncertain world
a credence goods experimentBonn : Max Planck Institute for Research on Collective Goods, October 2023[Online Ressource]