10 Treffer für Serie (Nummer) = HT018195928 oder Serie = "Discussion paper"
zu den Filteroptionen- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
A tale of parallel processes of gender (in-)equality
how big is the glass ceilings for mena women?Doruk, Ömer Tuğsal ; Pastore, Francesco ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, March 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Getting stuck in the status quo ante
evidence from the Egyptian economyDoruk, Ömer Tuğsal ; Pastore, Francesco ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, January 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Updates on returns to education in India
analysis using PLFS 2018-19 dataChen, Jie ; Pfann, Gerard A. ; Pastore, Francesco ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, January 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
An impact assessment of ESF training courses for unemployed in the province of Bolzano
Pastore, Francesco ; Pompili, Marco ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, February 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
The duration of the school-to-work transition in Italy and in other European countries: a flexible baseline hazard interpretation
Pastore, Francesco ; Quintano, Claudio ; Rocca, Antonella ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, November 2021[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Does vocational education pay better, or worse, than academic education?
Chen, Jie ; Pastore, Francesco ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, June 2021[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
The labour market impact of Cocid-19
early evidence for a sample of enterprises from Southern EuropeWebster, Allan D. ; Khorana, Sangeeta ; Pastore, Francesco ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, April 2021[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Do international study programmes pay off for local students?
Wang, Zhiling ; Pastore, Francesco ; Karreman, Bas ; Oort, Frank van ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, May 2021[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
"Study hard and make progress every day": updates on returns to education in China
Chen, Jie ; Pastore, Francesco ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, February 2021[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
The effects of Covid-19 on employment, labour markets and gender equality in Central America
Webster, Allan D. ; Khorana, Sangeeta ; Pastore, Francesco ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, June 2021[Online Ressource]