13870 Treffer für Jahr = "2011 - 2017"
zu den Filteroptionen13870 Treffer für Jahr = "2011 - 2017"
- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
When incentives backfire: spillover effects in food choice
Angelucci, Manuela ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitBonn : IZA, 2015[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
When the baby cries at night
inelastic buyers in non-competitive marketsCalzolari, GiacomoBonn : IZA, 2014[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
When the going gets tough ... financial incentives, duration of unemployment and job-match quality
Rebollo Sanz, Yolanda ; Rodriguez-Planas, NúriaBonn : IZA, July 2016[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
When time binds: returns to working long hours and the gender wage gap among the highly skilled
Cortés, Patricia ; Pan, JessicaBonn : IZA, March 2016[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Where are migrants from?
inter- vs. intra-provincial rural-urban migration in ChinaSu, Yaqin ; Tesfazion, Petros ; Zhao, ZhongBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, September 2017[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Where are the returns to lifelong learning?
Coelli, Michael ; Tabasso, DomenicoBonn : IZA, November 2015[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Where did it go wrong? Marriage and divorce in Malawi
Cherchye, Laurens ; Rock, Bram de ; Walther, Selma ; Vermeulen, FredericBonn : IZA, March 2016[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Where does education pay off in sub-Saharan Africa?
evidence from two cities of the Republic of CongoKuepié, Mathias ; Nordman, Christophe J.Bonn : IZA, November 2015[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Where the streets have a name: income comparisons in the US
Brodeur, Abel ; Fleche, SarahBonn : IZA, 2013[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Where to look for the morals in markets?
Sutter, Matthias ; Huber, Jürgen ; Kirchler, Michael ; Stefan, MatthiasBonn : IZA, July 2016[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Where's the teacher?
how teacher workplace segregation impedes teacher allocation in IndiaFagernäs, Sonja ; Pelkonen, PanuBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, February 2017[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which are the benefits of having more female leaders? Evidence from the use of part-time work in Italy
Devicienti, Francesco ; Grinza, Elena ; Manello, Alessandro ; Vannoni, DavideBonn : IZA, October 2016[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Which schools and pupils respond to educational achievement surveys?
A focus on the English PISA sampleSchnepf, Sylke Viola ; Durrant, Gabriele B. ; Micklewright, JohnBonn : IZA, 2014[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Whistle-blower protection
theory and experimental evidenceMechtenberg, Lydia ; Mühlheußer, Gerd ; Roider, AndreasBonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, March 2017[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Whither activation policies?
reflections for the futureMartin, John P.Bonn : IZA, October 2016[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who believes in me? The effect of student-teacher demographic match on teacher expectations
Gershenson, Seth ; Holt, Stephen B. ; Papageorge, Nicholas W.Bonn : IZA, 2015[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who benefits from cooperation?
a numerical analysis of redistribution effects resulting from cooperation in European RES-E supportUnteutsch, MichaelaKöln : Institute of energy economics at the University of Cologne, January 2014[Online Ressource]

