4 Titel

zu den Filteroptionen
Suche nach: Autor / Beteiligte = Glewwe, Paul
 
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    Cognitive skills, noncognitive skills, and school-to-work transitions in rural China

    Glewwe, Paul ; Huang, Qiuqiong ; Park, Albert ; Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
    Elektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, February 2017
    [Online Ressource]
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    Expecting better?

    how young people form their earnings expectations
    Favara, Marta ; Glewwe, Paul ; Porter, Catherine ; Sanchez, Alan ; Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
    Elektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, April 2021
    [Online Ressource]
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    The impact evaluation of Vietnam's escuela nueva (new school) program on students' cognitive and non-cognitive skills

    Dang, Hai-Anh H. ; Glewwe, Paul ; Lee, Jongwook ; Khoa Vu ; Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
    Elektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, January 2022
    [Online Ressource]
  •  Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.

    What explains Vietnam's exceptional performance in education relative to other countries?

    analysis of the 2012 and 2015 Pisa data
    Dang, Hai-Anh H. ; Glewwe, Paul ; Khoa Vu ; Lee, Jongwook ; Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
    Elektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, April 2021
    [Online Ressource]