21 Treffer für Jahr = "2017"
zu den Filteroptionen- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Spillover effects of black teachers on white teachers' racial competency: mixed methods evidence from North Carolina
Gershenson, Seth ; Lindsay, Constance A. ; Papageorge, Nicholas W. ; Campbell, Romaine ; Rendon, Jessica H. ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, June 2023[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who refers whom? The effects of teacher characteristics on disciplinary office referrals
Hayes, Michael S. ; Liu, Jing ; Gershenson, Seth ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, October 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
The pro bono penalty
extracurricular activities and demographic disparities in bar exam successBirdsall, Christopher ; Gershenson, Seth ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, February 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Blurred boundaries
a day in the life of a teacherGibney, Victoria Hunter ; West, Kristine Lamm ; Gershenson, Seth ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, September 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Making the grade: the effect of teacher grading standards on student outcomes
Gershenson, Seth ; Holt, Stephen B. ; Tyner, Adam ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, September 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Identifying and producing effective teachers
Gershenson, Seth ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, February 2021[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
From referrals to suspensions
new evidence on racial disparities in exclusionary disciplineLiu, Jing ; Hayes, Michael S. ; Gershenson, Seth ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, July 2021[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Conceptualizing grade inflation
Tyner, Adam ; Gershenson, Seth ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, May 2020[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Stress test: examining the evolution of teachers' mental health over time
Holt, Stephen B. ; Wang,Rui ; Gershenson, Seth ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, June 2020[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
The short- and long-run impacts of secondary school absences
Liu, Jing ; Lee, Monica ; Gershenson, Seth ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, September 2019[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
LATE for the meeting
gender, peer advising, and college successEllis, Jimmy R. ; Gershenson, Seth ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn : IZA, May 2016[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Should value-added models control for student absences?
Gershenson, Seth ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn : IZA, May 2016[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Short-run externalities of civic unrest: evidence from Ferguson, Missouri
Gershenson, Seth ; Hayes, Michael S. ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn : IZA, July 2016[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Teacher expectations matter
Papageorge, Nicholas W. ; Gershenson, Seth ; Kang, Kyungmin ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn : IZA, August 2016[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
High times: the effect of medical marijuana laws on student time use
Chu, Yu-wei Luke ; Gershenson, Seth ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn : IZA, April 2016[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Who believes in me? The effect of student-teacher demographic match on teacher expectations
Gershenson, Seth ; Holt, Stephen B. ; Papageorge, Nicholas W.Bonn : IZA, 2015[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Performance standards and employee effort: evidence from teacher absences
Gershenson, SethBonn : IZA, 2015[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
The impact of teacher demographic representation on student attendance and suspensions
Holt, Stephen B. ; Gershenson, SethElektronische Ressource, Bonn : IZA, 2015[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Are student absences worth the worry in U.S. primary schools?
Gershenson, Seth ; Jacknowitz, Alison ; Brannegan, AndrewElektronische Ressource, Bonn : IZA, 2015[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
What differences a day can make
quantile regression estimates of the distribution of daily learning gainsHayes, Michael S. ; Gershenson, SethBonn : IZA, 2015[Online Ressource]